Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine
1. SPLOŠNO
Spletno trgovino družbe GRR d.o.o. (v nadaljevanju: ST) upravlja družba GRR d.o.o., Griže 5, 3302 Griže, matična številka: 727075500, davčna št.: SI 70955255 (v nadaljevanju: ponudnik in/ali družba GRR d.o.o.).
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine (v nadaljevanju: Splošni pogoji poslovanja) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Ur. l. RS, št. 98/04, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15 in 55/17 – ZKolT) (v nadaljevanju: ZVPot), Obligacijskim zakonikom (Ur. l. RS, št. 97/07 in 64/16 – odl. US) (v nadaljevanju: OZ) Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS, št. 94/07) (v nadaljevanju: ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Ur. l. RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17)) (v nadaljevanju: ZEkom-1), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (Ur. l. RS, št. 53/07) (v nadaljevanju: ZVPNPP), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (Ur. l. RS, št. 96/09 in 19/15) (v nadaljevanju: ZEPT), Zakonom o storitvah na notranjem trgu (Ur. l. RS, št. 21/10) (v nadaljevanju: ZSNT) in Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Ur. l. RS, št. 81/15) (v nadaljevanju: ZIsRPS).
Splošni pogoji poslovanja urejajo zgolj prodajo artiklov, ki so na voljo v ST in določajo delovanje ST, pravice in obveznosti uporabnika oz. kupca in ponudnika ter urejajo poslovni odnos med uporabnikom oz. kupcem in ponudnikom.
Splošni pogoji poslovanja se lahko spreminjajo. Uporabnika oz. kupca zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
2. DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku oz. kupcu pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden uporabnika oz. kupca zavezuje ponudba ali pogodba zagotoviti naslednje informacije:
- podatke o ponudniku (ime in sedež družbe, matična številka, davčna številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
3. VELJAVNOST SPLOŠNIH POGOJEV
Splošni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli spremenijo oz. dopolnijo, zato se kupcu predlaga, da jih prebere ob oz. pred vsakim nakupom. Vsaka verzija Splošnih pogojev je posebej datirana.
Splošni pogoji poslovanja izključujejo uporabo kakršnihkoli drugih pogojev poslovanja z izjemo določil morebitne pisne pogodbe, ki jo na pobudi kupca skleneta ponudnik in kupec.
Kupec z oddajo naročila samodejno sprejme in potrdi svojo seznanjenost s Splošnimi pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje naročila. Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na trenutno veljavne Splošne pogoje poslovanja in naročila ne more oddati dokler ne odkljuka okenčka poleg izrecne izjave, da je seznanjen s trenutno veljavnimi Splošnimi pogoji poslovanja. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na spletni strani prodajalca www.grr.si in na prevzemnih mestih prodajalca.
4. PONUDBA ARTIKOV
Zaradi narave poslovanja prek svetovnega spleta se ponudba ST ažurira in spreminja pogosto in hitro. Ponudnik si po najboljših močeh prizadeva zagotavljati jasne in temeljite informacije o značilnostih izdelkov, ki se prodajo v ST. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake v podatkih oz. specifikacijah posameznih izdelkov.
Pri vsakem artiklu, ki je na voljo v ST je označeno, da je »na zalogi« oziroma »ni na zalogi«.
Slike artiklov na ST so simbolične. Ponudnik si po najboljših močeh prizadeva zagotavljati ustrezne slike artiklov na ST. Morebitne razlike oz. odstopanja med sliko objavljeno na ST in dejanskim artiklom, ne vplivajo na specifikacijo izdelka in ponudnik za ta odstopanja ne odgovarja.
5. NAROČILO IN SKLENITEV POGODBE
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem v ST je sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje elektronsko sporočilo z naslovom »potrditev naročila«. Od tega dalje trenutka so cene in drugi pogoji nakupa fiksni ter zavezujejo obe pogodbeni stranki.
Za kupca se šteje oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu, z izjemo spremembo naslova elektronske pošte, ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba oz. elektronsko sporočilo z naslovom »potrditev naročila« je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v njegovem uporabniškem profilu ter se hrani toliko časa kot to določa veljavna zakonodaja.
6. CENE ARTIKLOV
Naročanje v ST poteka prek svetovnega spleta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Artikle se lahko izbira in naroča iz seznama artiklov na spletnih straneh ST. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog.
Cene artiklov v ST so cene, ki veljajo v aktivnih cenikih ponudnika, ki se od časa do časa spreminjajo. Cene se oblikujejo tudi na osnovi posebnih akcijskih ponudb, uvajanja novih izdelkov ali promocijskih akcij.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila kupca oziroma so veljavne cene tiste cene, kot so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila (v času med prejemom naročila v informacijski sistem ponudnika in odpošiljanjem elektronskega sporočila »potrditev naročila«), ponudnik o napaki oziroma spremembi cene po elektronski pošti obvesti kupca. Kupec lahko ponudniku sporoči, da naročenega artikla po spremenjeni ceni ne želi kupiti ali pa poda soglasje za nakup po spremenjeni ceni. V kolikor se kupec ne odloči za nakup po spremenjeni ceni, ponudnik artikel, katerega cena se je spremenila, odstrani iz naročila in kupcu vrne morebitna že vplačana sredstva. V kolikor kupec poda soglasja za nakup artikla po spremenjeni ceni, mu ponudnik pošlje elektronsko sporočilo z naslovom »potrditev naročila« in je s tem med ponudnikom in kupcem v skladu z določilom 6. člena sklenjena kupoprodajna pogodba.
Vse cene v ST ne vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Stroški dostave niso vključeni v cene artiklov.
7. PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje vrste plačila:
- plačilo po povzetju - z gotovino;
- plačilo s kreditno kartico (Visa, Mastercard, Maestro, Visa), v tem primeru se k spletni ceni prištejejo 3 odstotne točke za stroške izvedbe transakcije pri kartičnem poslovanju;
- plačilo po predračunu.
Pri plačilu s kreditno kartico veljajo naslednji pogoji:
- plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik kreditne kartice;
- po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika;
- pri plačilu s kreditno kartico je plačilo sprovedeno takoj po potrditvi naročila in pred izdobavo naročenega artikla.
8. DOSTAVA BLAGA
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si trgovec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je praviloma od 2 do 5 delovnih dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če dostavne služba na posamezni dostavni naslov dostavlja pozneje. Za ostale izdelke velja za dostavne naslove v Sloveniji rok dobave, ki je naveden ob izdelku ali v košarici ob nakupu v spletni trgovini. Vsak artikel iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku, razen če dostavna služba tega ne zagotavlja in je to izrecno zapisano ob izdelku ali v košarici, potem ob sobotah, nedeljah in praznikih trgovec odpreme blaga ne izvaja.
Kupec oziroma naslovnik je dolžan ob prevzemu preveriti količino in kakovost blaga. Kupec se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov.
Kupec lahko prevzem naročenih artiklov opravi osebno na sedežu podjetja ali pa se mu naročeni artikli dostavijo na s strani kupca izbrani naslov.
9. NAROČILO
Nakup v spletni trgovini https://www.grr.si je sestavljen iz naslednjih tehničnih korakov, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe:
- IZBIRA IZDELKOV IN ODDAJA NAROČILA
Kupec med ponudbo spletne prodajalne v nakupovalno košarico nabere želene artikle. Po zaključku izbire artiklov kupec opredeli način plačila in dostave ter odda naročilo Po oddaji naročila kupec od trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto v informacijski sistem trgovca.
- POTRDITEV NAROČILA
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi kontaktira kupca preko telefona ali elektronske pošte. Ob potrditvi naročila kupec na elektronski naslov prejme obvestilo o predvidenem roku dobave.
- ODPREMA BLAGA
Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v vrečko ali škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni embalaži.
10. RAČUN
Ponudnik po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na elektronski naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Ponudnik elektronsko kopijo računa hrani v svoji bazi toliko časa kot to določa veljavna zakonodaja in računovodskimi standardi.
11. PRAVICA POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za odstop od pogodbe začne teči prvi naslednji dan po prevzemu artikla.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči ponudniku na elektronski naslov prodajalca: info@grr.si . z nedoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe oziroma z obrazcem za odstop od pogodbe, ki je na voljo na tej povezavi www.grr.si .
V primeru odstopa od pogodbe mora potrošnik v 14 dneh od odstopa od pogodbe artikel vrniti ponudniku v originalni embalaži, nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Šteje se, da je potrošnik pravočasno vrnil artikel, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Vsakršno preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artikla, kar pomeni, da s tem potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Potrošnik odgovarja tudi za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Artikel, skupaj s kopijo računa ali drugega ustreznega dokumenta, lahko potrošnik vrne po pošti na naslov GRR d.o.o., Griže 5, 3302 Griže ali ga osebno prinese na navedeni naslov podjetja. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov – poštnine.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je:
- artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika in prilagojen njegovim osebnim potrebam,
- artikel, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ki je hitro pokvarljiv ali kateremu je že potekel rok uporabe,
- programska oprema, avdio in video nosilci, če je potrošnik odprl varnostni pečat,
- artikel, ki je zaradi svoje narave neločljivo povezan z drugimi predmeti.
V primeru odstopa od pogodbe, ponudnik potrošniku vrne kupnino nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik artikel poslal ponudniku.
12. GARANCIJA
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Garancijo kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja tej povezavi www.grr.si.
Garancijo za brezhibno delovanje kupljenih artiklov je v skladu z zakonom kupcu dolžan zagotoviti proizvajalec. Garancijo kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu artikla ali njegovemu pooblaščenemu serviserju. Kupec garancijo lahko uveljavlja tudi pri ponudniku.
Če blago, za katero je izdana garancija proizvajalca, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, pooblaščeni servis ali ponudnik od kupca prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Vračilo artikla se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede v garancijskem listu. Kupec z vračilom artikla ne sme imeti nobenih stroškov.
Pravico do uveljavljanja garancijskih zahtevkov podrobneje ureja ZVPot (potrošniki) in OZ (pravne osebe in samostojni podjetniki).
13. STVARNA NAPAKA
Ponudnik mora potrošniku izročiti artikel v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake na artiklu, ki se pokažejo v 2 letih od prevzema artikla. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Napaka je stvarna, če:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je ponudnik izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost artiklov za normalno rabo se presoja glede na običajne artikle enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo artikla ali navedbami na artiklu samem.
Potrošnik mora ponudnika o morebitni stvarni napaki, skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v 2 mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita in ponudniku omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja na tej povezavi www.grr.si.
Potrošnik, ki je pravilno in pravočasno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
- odpravi napako na artiklu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- artikel z napako zamenja z novim brezhibnim artiklom ali
- vrne plačani znesek.
Pravice potrošnika iz predhodnega odstavka ugasnejo s potekom 2 let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil ponudnika.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Če obstoj napake na artiklu ni sporen, mora ponudnik najkasneje v roku 8 dni ugoditi potrošnikovi zahtevi za odpravo napake. V kolikor je obstoj napake na artiklu sporen, mora ponudnik najkasneje v roku 8 dni pisno odgovoriti na zahtevo potrošnika.
Pravico potrošnikov do uveljavljanja stvarnih napak na izdelku (jamčevalni zahtevki) je podrobneje ureja ZVPot.
Pravica pravnih oseb in samostojnih podjetnikov do uveljavljanja stvarnih napak na artiklu je urejena v OZ.
14. VARNOST
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil v ST, skladno z izvajalcem, s katerim ima sklenjeno pogodbo za izvajanje storitev plačevanja preko svetovnega spleta. Zaradi zaščite pred zlorabami plačilnih in kreditnih kartic lahko ponudnik preverja informacije, povezane z naročilom kupca.
Ponudnik se zavezuje sprejeti vse razumne varnostne ukrepe za zagotovitev varnosti vseh podatkov za plačilo pri naročilu kupca. Razen v primeru hude malomarnosti, ponudnik ne odgovarja za morebitne krajo podatkov.
Ponudnik prejeme podatke, ki se nanašajo na naročilo kupca. V primeru, da kupec ne posreduje zahtevanih podatkov, to lahko ovira izvedbo kupčevega naročila. V primeru, da se plačilo ne izvede zaradi zlorabe kreditne kartice, bo to dokumentirano. Vsakršno sumljivo in neobičajno rabo kreditnih kartic, bo ponudnik sporočilo pristojnim organom.
15. ZASEBNOST IN VARNOST OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik vse osebne podatke uporabnikov oz. kupcev uporablja in hrani v skladu z določili ZVOP-1.
Ponudnik hrani naslednje podatke kupcev, ki jih kupci navedejo ob registraciji oziroma naročilu: ime in priimek, elektronski naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik zakonsko določen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev ST. Ponudnik teh podatkov ne razkriva nepooblaščenim tretjim osebam oziroma jih bo razkril tretjim osebam le ob izpolnjevanju pogojev iz ZVOP-1.
V predhodnem odstavku navedene osebne podatke ponudnik uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s kupcem. Z izjemo obvestil, ki so povezana z naročilom, ponudnik ne kontaktira svojih kupcev, razen v kolikor se kupec s tem izrecno strinja.
Ponudnik bo, ob predhodnem kupčevem strinjanju s piškotki v skladu z določili ZEKom-1, osebne podatke uporabljal tudi za namene neposrednega trženja in proučevanja nakupnih navad na podlagi podatkov o kupljenih izdelkih in posledično ciljnega trženja. Kupec lahko kadarkoli pisno zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke in podatke o nakupovanju za prej navedene namene.
Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- iz njih bo jasno razviden pošiljatelj,
- v njih bodo jasno in nedvoumno navedeni pogoji za sprejem posebnih ponudb, ki so povezane s popusti, premijami in darili,
- v njih bodo jasno in nedvoumno ter lahko dostopno navedeni pogoji za sodelovanje v nagradnih tekmovanjih ali igrah na srečo.
Uporabnik baze podatkov je družba GRR d.o.o. , in v njej zaposlene osebe, ki z bazo upravičeno upravljajo. Za potrebe izvajanja programa, analize in različnih poizvedb družba GRR d.o.o., lahko sodeluje z zunanjimi partnerji, s katerimi ima sklenjene ustrezne pogodbe o varovanju/obdelovanju osebnih podatkov.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik oz. kupec sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega elektronskega naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
16. OMEJITVE ODOGORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov v ST. Ne glede na navedeno, pa se lahko podatki o lastnostih artiklov, rok dobave ali cena artikla nepravilni oziroma se spremenijo tako hitro, da ponudnik tega ne uspe popraviti v sistemu ST. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih oziroma komentarjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih oziroma komentarjih.
Ponudnik lahko v skladu z določilom 46. člena OZ odstopi od pogodbe zaradi bistvene zmote. Zmota je bistvena, če se nanaša na bistvene lastnosti artikla ali na okoliščine, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne, ker sicer stranka, ki je v zmoti, pogodbe s tako vsebino ne bi sklenila.
17. REŠEVANJE SPOROV
Ponudnik deluje v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in si po najboljših močeh prizadeva izpolnjevati dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožba lahko uporabniku oziroma kupci oddajo na elektronski naslov info@grr.si ali pisno na naslov ponudnika Griže 5, 3021 Griže. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik si vedno in vselej, po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni potrošniški spori rešujejo sporazumno.
V kolikor ponudnik kupčevi pritožbi ne ugodi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in ga poduči o možnostih nadaljnjega reševanja sporov kot izhaja iz naslednjega odstavka.
V primeru, da kupec ni zadovoljen z odločitvijo ponudnika o pritožbi lahko:
- v skladu z ZlsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora pri Evropskem centru za reševanje sporov (v nadaljevanju: ECDR), mat. št. 6108890000, s sedežem v Ljubljani, Tomšičeva ulica 6, ki ga ponudnik priznava kot pristojnega izvajalca za reševanje potrošniških sporov. ECDR je pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo RS registriran kot izvajalec izvensodnega reševanja potrošniških sporov in bo t.i. posredovalno-razsojevalni postopek (kombinacija mediacije in arbitraže), za katerega se je odločil ponudnik, izvajal v skladu s pravili ECDR o postopkih izvensodnega reševanja potrošniških sporov, ki so objavljeni na spletni strani www.ecdr.si. Na ta način je potrošniku zagotovljen hiter, enostaven in učinkovit način izvensodnega reševanja potrošniških sporov, saj je postopek zaključen praviloma v 30 dneh in je za potrošnika brezplačen (potrošnik krije zgolj stroške svojega morebitnega pooblaščenca). Pobuda za začetek postopka se vloži na obrazcu, ki je v elektronski obliki dostopen na spletni strani www.ecdr.si ali v papirni obliki na sedežu ECDR. Postopke izvensodnega reševanja potrošniških sporov vodijo nevtralni strokovnjaki, akreditirani pri ECDR, ki izpolnjujejo pogoje, predpisane z ZlsRPS in so vpisani v register izvajalcev. Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
- vloži tožbo po pri stvarno in krajevno pristojnem sodišču
GRR d.o.o. , dne 24. 09. 2020
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!